SIKÇA SORULAN SORULAR

Araç kiralamak istiyorum nasıl rezervasyon yapabilirim?
Araç rezervasyonunuzu, www.zoomfilo.com.tr ana sayfasında rezervasyonunuzla ilgili seçimleri tamamlayarak ya da +90 216 651 86 67 numaralı çağrı merkezimiz aracılığı ile gerçekleştirebilirsiniz.
Araç kiralamak istiyorum nasıl rezervasyon yapabilirim?
Rezervasyonumu nasıl iptal edebilirim?

Rezervasyon İptal Talebi sekmesinden, rezervasyon numaranızı ve e-posta adresinizi girerek rezervasyon iptal talebinizi iletebilirsiniz. Ayrıca, +90 216 651 86 67 numaralı çağrı merkezimiz aracılığı ile de rezervasyon iptalinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Rezervasyonumu nasıl iptal edebilirim?
Rezervasyon yaptırdığım aracı nasıl teslim alabilirim?

Havalimanı rezervasyonlarınızda teslimatçı personellerimiz sizinle iletişime geçerek buluşma noktasında buluşup, işlemlerinizi yaptıktan sonra aracınızı kapalı otoparkta teslim etmektedir. ZoomFilo Merkez ofisimizde rezervasyon numaranızı bildirmeniz yeterli olacaktır.

Rezervasyon yaptırdığım aracı nasıl teslim alabilirim?
Kiraladığım aracı teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Aracın size teslim edildiğini gösteren teslim tutanağını imzalamadan önce; aracın kilometresini kontrol ediniz, varsa kusur ve hasarlarını yetkili arkadaşımızla birlikte tespit ederek tutanağa doğru geçirildiğinden emin olunuz. Ayrıca teslim aldığınızın aracın iç ve dış kısmını videoya çekmenizi öneririz.

Kiraladığım aracı teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
Araçlarınızda kilometre sınırı var mı?

Günlük ve aylık kiralamalara göre değişen kilometre sınırı uygulamamız bulunmaktadır. Kilometre sınırı uygulamamız hakkında bilgi almak için ZoomFİLO sözleşmesi detaylarını inceleyebilirsiniz.

Araçlarınızda kilometre sınırı var mı?
Araçlarınızda Hızlı Geçiş Sistemi (HGS) var mı?
Tüm filomuzdaki araçlarımızda HGS bulunmaktadır. Kiralama sürenizin sonunda, HGS kullanım bilginiz ofislerimize ulaşır ve geçiş ücreti kredi kartınızdan veya nakit olarak  tahsil edilir. 
Araçlarınızda Hızlı Geçiş Sistemi (HGS) var mı?
Araca bir şey olursa ne yapmalıyım?

Kiraladığınız aracın olası arıza ya da kaza durumunda öncelikli olarak +905055937411 numaralı “Acil Yardım” hattımızı aramalısınız. Arızalanan aracın yerine hizmet sınırları içinde yeni araç temin edilecektir. Aracın tamirde geçirdiği günler için masraflar misafirlerimize yansıtılmamaktadır. Ancak misafirlerimizin yürürlükte olan trafik yasa ve mevzuatlarına uymamasından meydana gelecek her türlü zarar, maddi ve manevi kayıplar misafirlerimiz tarafından karşılanır.

Araca bir şey olursa ne yapmalıyım?
Kiraladığım araçla kaza yaptım ne yapmalıyım?

Kazanın oluş şekline bağlı olarak, misafirlerimizin izlemesi gereken prosedürler değişmektedir. Ancak, her koşulda eğer yaralı varsa ivedilikle “112” Acil Servis numarasın aranması gerekmektedir. Sonrasında misafirlerimizin +905055937411 numaralı hattımızdan yetkili kişilere ulaşarak bilgi vermesi gerekmektedir. Misafirlerimizin duran araca çarpması halinde ya da aracımız park halindeyken üçüncü şahıslar tarafından aracımıza çarpılması halinde; aracın yeri değiştirilmeksizin en yakın polis veya jandarma karakoluna başvurularak kaza, hırsızlık ve alkol tespit raporları alınmalıdır. Çarpışma halinde; sürücü belgesiz motorlu araç kullanılması, sürücüde yaş küçüklüğü olması, sürücüde alkol veya akıl sağlığı şüphesinin olması, kazaya karışan araçlardan birinin kamu kurumlarına ait olması, kamu kurumlarına ait eşyada zarar meydana gelmesi, sadece üçüncü kişilere ait eşyalara zarar gelmesi, kazaya karışan araçlardan birinin trafik sigortasının bulunmaması, kazanın ölüm ya da beden zararı ile sonuçlanması hallerinden en az birisi mevcutsa aracın yeri değiştirilmeksizin en yakın polis veya jandarma karakoluna başvurularak kaza, hırsızlık ve alkol tespit raporları alınmalıdır. Çarpışma halinde yukarıda belirtilen maddelerden hiçbiri oluşmadıysa, misafirlerimizin kazanın oluş biçimine göre Maddi Hasarlı Kaza Tespit Tutanağı tutması gerekmektedir.Maddi Hasarlı Kaza Tespit Tutanağı tutulduğu durumlarda araçları yerinden oynatmadan öncelikle kazaya karışan tüm araçların fotoğrafları detaylı bir şekilde çekilmelidir.  Kazaya karışan sürücülerin ehliyetlerinin görselleri, araçların ruhsat ve trafik sigortalarının görselleri de mutlaka alınmalıdır.

Kiraladığım araçla kaza yaptım ne yapmalıyım?
Aracınıza park halindeyken çarpılırsa ne yapmalısınız?

Aracınızın park halindeyken bir hasar görmesi halinde, aracınıza zarar veren kişi olay yerindeyse; Maddi Hasarlı Kaza Tespit Tutanağı bölümündeki işlemleri uygulamanız yeterli olacaktır. Aracınıza zarar veren kişi olay yerinde değilse; aracın yeri değiştirilmeksizin en yakın polis veya jandarma karakoluna başvurularak kaza raporu alınmalıdır.

Aracınıza park halindeyken çarpılırsa ne yapmalısınız?
Kiraladığım aracı belirttiğim tarihten farklı bir tarihte iade edeceğim ne yapmalıyım?

Aracın teslimatında gecikme yaşayacak misafirlerimizin, aracı kiralarken iade ofisi olarak belirttiği ofisi bilgilendirmesini rica ederiz. Gecikmenin süresine bağlı olarak, misafirlerimize gecikme bedeli yansıtabilir. Gecikme süresinin 2 saati aştığı durumlarda bir günlük kira bedeli yansıtılır. Gecikme halinde uygulanacak işlemlerin detayı için kiralama sözleşmemizi inceleyebilirsiniz. Aracı erken iade etmek isteyen misafirlerimizin iade ettikleri güne göre farklı yeniden hesaplama yapılmaktadır.

Kiraladığım aracı belirttiğim tarihten farklı bir tarihte iade edeceğim ne yapmalıyım?
Kiraladığım aracı nasıl iade edebilirim?

Kiralama sürenizin sonunda, aracınızı kiralarken iade yeri ya da adresi olarak belirttiğiniz konuma kiraladığınız araçla gitmeniz yeterlidir. Havalimanlarında Giden yolcu katı önünden aracınızı yetkili personelimiz teslim alacaktır.

Kiraladığım aracı nasıl iade edebilirim?
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Kabul Et